INSOURCE - konference o profesionálních informačních zdrojích


Možnosti prezentace pro firmy

Konference INSOURCE 2008 je vítanou příležitostí pro prezentaci všech firem v oblasti elektronického zpracování dat, online informačních služeb a dodavatele dalších technických řešení vč. hardware a software pro sektor státní správy a soukromé společnosti.

JAK SE LZE PREZENTOVAT?

  • vystavovatel na doprovodné výstavě po celou dobu konference
  • prezentace formou případové studie v rámci odborného programu (max. 20 min.)
  • inzerce v tištěném programu konference
  • vkládání tištěných materiálů do tašek pro účastníky
  • logo firmy v hlavním sále
  • sponzoring podle nabídky a individální dohody

Výstava

Konference INSOURCE nabízí vaší firmě jedinečnou možnost představit vaše produkty a služby a setkat se se stávajícími a potenciálními zákazníky. Výstava bude zahájena první den konference, v úterý 5. února. Ukončení výstavy je plánováno na středu 6. února odpoledne. Výstavní plocha se nachází ve foyer a v saloncích Vienna I a II.

rooms_m

Každý vystavovatel má k dispozici stůl s ubrusem a dvě židle. Samozřejmostí je také elektrická přípojka a připojení k internetu (WiFi).

Vystoupení v odborném programu

Další možností je prezentovat vaše výrobky a služby formou reálné případové studie v jedné z odborných sekcí. Délka prezentace se odvíjí podle obsazenosti sekce, základní čas vyhrazený na prezentaci je 15 minut + 5 minut na dotazy. Přihlášky prezentací je třeba potvrdit vyplněním elektronické přihlášky (obsahující název příspěvku, jméno přednášejícího, zkrácený životopis, krátký abstrakt). Nejzazší termín pro registraci je září 2007.

Termín pro odevzdání PPT prezentací je 21. leden 2008. Všechny prezentace budou zařazeny do online sborníku konference INSOURCE.

Inzerce v tištěném programu konference

Inzerce pro zařazení do tištěného programu konference (1/2 strany, A5) musí být doručena do 10. prosince 2007. Parametry podkladů: rozměr 190(š) x 128 mm(v), plná barevnost.
Tištěný program je distribuován všem účastníkům při registraci.

Vkládání tištěných materiálů do tašek pro účastníky

Pokud budete mít zájem o zařazení vašich firemních letáků nebo brožur (formát A4, max. 3 listy) do konferenčních materiálů pro účastníky, doručte potřebné množství do AiP do 25. ledna 2008.

Logo firmy v hlavním sále

Logo vaší firmy může být vyvěšeno v hlavním jednacím sále, max. rozměry jsou 70 x 70 cm.

Je možné si vybrat pouze některé z těchto prezentačních možností, nebo si jednoduše zvolit některý z cenově výhodných balíčků, podrobnější informace naleznete v ceníku, který zašleme na vyžádání. Všechny prezentační možnosti jsou omezeny kapacitou, a budou naplňovány v pořadí došlých objednávek.

Výhody pro vystavovatele (zahrnuty v ceně)

(další položky automaticky zahrnuté v ceně; týká se pouze těch, kteří objednávají některý z balíčků)

  • logo společnosti a krátký profil na webovských stránkách konference + odkaz na homepage společnosti
  • logo společnosti, krátký profil a www odkaz v tištěném programu
  • připojení k internetu (WiFi)
  • 2x bezplatná jmenovitá registrace na konferenci pro reprezentanty objednatele
  • 2x bezplatné obědy a občerstvení o přestávkách
  • 2x bezplatná vstupenka na večerní party
  • možnost registrace se slevou pro vaše zákazníky a hosty

Máte-li zájem o některou formu prezentace v rámci konference INSOURCE 2008, kontaktujte nás, ve vlastním zájmu, co nejdříve.

Doufáme, že Vás naše nabídka zaujme, a těšíme se na Vaši účast na konferenci INSOURCE a na naši budoucí spolupráci.